Întrebări frecvente

De ce sa imi creez cont pe site-ul www.FikSTORE.ro?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora iti poti gestiona foarte usor comenzile, poti urmarii livrarea si poti comanda foarte usor, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale, inclusiv datele de livrare.

Cum imi creez cont?

In bara meniului, la sectiunea „CONTUL MEU”, selecteaza optiunea de „Conectare/Inregistrare” si completeaza campurile necesare cu nume si prenume, adresa unde locuiesti, adresa de email, parola pentru noul cont, iar la final apasa pe butonul de Inregistrare. In scurt timo vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de email pe care ai utilizat-o la inregistrare.

Pot comanda chiar daca nu am creat cont?

Sigur ca DA, poti comanda si fara sa iti creezi cont pe site. Totusi trebuie sa retii ca avand cont, este mai usor sa comanzi, deoarece toate datele tale raman salvate si la urmatoarea comanda nu va mai fi necesar sa le introduci iar. De asemenea, iti poti modifica, returna sau anula comenzile foarte usor direct din contul tau. In plus esti informat in permanenta despre produsele noi adaugate, cat si despre promotii si reduceri.

Cum sunt protejate datele mele personale?

Termenii în care colectăm, folosim și dezvăluim informațiile dumneavoastra personale sunt stabiliți în Politica noastră de Confidențialitate (Privacy Policy). Pentru mai multe detalii despre aceasta sectiune, va rugam sa accesati: https://fikstore.ro/privacy-policy/

Cum comand un produs?

Poti comanda prin intermediul site-ului www.FikSTORE.ro, cat si la nr de telefon sau adresa de email atasate pe site. Pentru a comanda, selectezi un produs si il adaugi in cosul de cumparaturi prin butonul ”Adauga in Cos”. Cosul de cumparaturi se actualizeaza automat la fiecare produs adaugat sau eliminat. In cosul de cumparaturi poti modifica cantitatea produselor, le poti elimina sau poti selecta optiunea de finalizare care te va duce la sectiunea de completare a datelor personale, adresa de livrare, selectarea metodei de plata si plasarea comenzii catre departamentul nostru de livrare produse. Dupa ce plasezi comanda, vei primi un email de confirmare  in care vei gasi toate detaliile legate de comanda ta si livrarea produselor.

Care este valoarea minima pe care trebuie sa o aiba comanda mea?

Nu exista o valoare minima a comenzii.

Cum sunt procesate comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil. Acestea sunt onorate in ordinea intrarii si in limita stocului disponibil. In momentul in care comanda ta este preluata, vei fi contactat telefonic sau prin email pentru confirmare. Comenzile nu se proceseaza in week-end si in perioada sarbatorilor legale.

Cum se livreaza produsele?

Livrarea produselor se efectueaza prin Curier Rapid, in toate localitatile din Romania. Produsele vor fi impachetate cu grija, in conditii de igiena maxima si vor fi expediate in cutii speciale de carton sau pungi sigilate, care vor asigura transportul comenzii dumneavoastra in cele mai bune conditii. Termenul de livrare al produselor este de 1-3 zile lucratoare. Deoarece produsele sunt preluate dupa ora 15:30 din depozitul nostru, comenzile sosite dupa orele 16:00 vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare.

Unde se livreaza comanda?

Comanda se livreaza catre adresa completata de dumneavoastra in formularul de comanda, si va fi inmanata personal destinatarului de catre curier. Va rugam sa retineti ca nu livram produse in afara teritoriului Romaniei.

Care sunt taxele de livrare?

Taxa de livrare este de 16,99 Lei. Aceasta taxa se va adauga la valoarea totala a comenzii, astfel incat pretul achitat la curier va reprezenta costul comenzii + taxa de livrare. Pentru comenzile care depastesc valoarea de 199 Lei, livrarea este GRATUITA.

Cum platesc?

In cazul livrarii produselor de catre firma de curierat, plata se realizaza in numerar catre agentul care efectueaza comanda, la primirea produsului. De asemenea plata se poate realiza si online cu cardul bancar in momentul finalizarii comenzii . Este posibil să vă oferim acces la gateway-uri de plată ale terților, cum ar fi PayPal / Visa / Mastercard. Aceste servicii nu sunt sub controlul nostru și nu sunt întreținute de FikSTORE.ro. Sunteți de acord si aveti obligatia să citiți termenii și condițiile care guvernează gateway-ul de plată selectat înainte de a facilita orice tranzacție prin intermediul acestora.

Cum aleg marimea corecta pentru un produs?

Pentru a alege marimea potrivita, va rugam sa consultati ghidul de marimi de pe site-ul nostru si sa comaprati masurile produselor noastre cu propriile dumneavoastra masuri. Pentru orice informatie, va rugam sa ne contactati folosind datele de contact afisate pe site.

De ce este diferenta de culoare intre produsul primit si cel de pe site-ul FikSTORE.ro?

Va rugam sa aveti intotdeauna in vedere ca din cauza unor factori cum ar fi lumina, setarile dispozitivului de fotografiere sau diferitelor setari de rezolutie ale monitorului / ecranului dumneavoastra, pot exista diferente intre culoarea produsului afisata pe monitorul computerului sau pe ecranul mobil al dumneavoastra si culoarea originala a produsului primit.

Cum pot returna un produs?

Ai la dispozitie 14 zile calendaristice pentru a solicita returnarea produselor. Te poti loga in contul tau de utilizator si tot ce trebuie sa faci este sa accesezi sectiunea ”Comenzile mele”, selectezi Comanda din care doresti sa returnezi produsele, alegi optiunea de Returnare si urmezi toti pasii de returnare produse. Pentru ajutor sau orice problema intampinata, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon sau adresa de email afisate pe site. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, fara sa fie deteriorate,fara urme de purtare sau miros de parfum (exceptie fac defectele ascunse sau defectele comunicate de catre client la primirea produselor catre site-ul FikSTORE.ro).